Hejsan, vai miten se kirjotettiin..

jännä nähä jaksanko kirjottaa tänne ny sitte viikon vai kaks.. Hymy

Mulla oli tänään tosi hyvä päivä ja tosi pitkästä aikaa. Päätin sitten tulla kirjottaan tänne niin huonomman päivän tullen voin lukee tätä ja tuntee olon vähän paremmaks.

Kenenkään ei tartte nauraa tälle mun turhalle blogille, jota kukaan ei ees lue. Mä kirjotan vaan itselleni, omaks ilokseni. En esitä mitään, en pidä roolia. mä vaan olen. On tietysti kiva jos joku joskus löytää tänne ja voi jollain lailla samaistua mun teksteihin, oli ne sitten hyviä tai huonoja. 

Haluatteko kuulla hauskan jutun? Mä en tajua pätkääkään koko tästä vuodatusasiasta, mutta tää rupee oikeestaan tuntuun hauskalta. Siks pelästyinki äsken ihan hirveesti kun painoin jotain ihan ihmeellistä nappia, en tajunnu yhtään mitä tein, sit tää palautu. Onneks.  En oo kovin innokas kirjottaan tänkään vertaa uudelleen.

Haluisin kans pitää täälläkin esillä mun runoja. Ne ei oo hyviä, okei, tiedän sen, ne on vaan mun ajatuksia ja olis kiva jos joku lukee niitä.. Jos vaikka sattuis tykkäämään.
Mulla on myös profiili rakkausrunot.fi -sivustolla.

sanasi, äänesi,
saa minut pysymään ehjänä
itä, etelä
saa minut pysymään vapaana

tää kuvastaa mua ihmisenä ehkä eniten. Oon toivoton romantikko ja haluaisin koko ajan jonkun jonka viereen käpertyä iltasin, jonkun jota halia ja pusutella. No joo, ehkä se on perus yleistä et tyttö haluaa pojan itselleen. Mut mulla se on hassusti vaan..
Joku päätavote. Et jollain voi olla tavoitteena päästä hienoon lukioon, mulla on poikaystävä. Onpas mullakin taas nää vertauskuvat, naurakaa vaan, tiedän että oon tosi hulvaton..

Mulla on pyörinyt muuten aivan ihana laulu päässä koko päivän, kuunnelkaa, tää on tosi ihana.. 

http://www.youtube.com/watch?v=jmY-t0EuPPc